Monday, September 8, 2008

彻底失望

F= FATE 因为缘分才能成为朋友
R= RACE 不分种族的认识
I= INITIATIVE 需要认识更多朋友,首先要自己先采取行动
E= ENDLESS 友情是永无止境的
N= NEED 需要对方
D= DOOR 打开心门接受
朋友=朋是需要友,两个字都不能分开。。。。
因为它们是最适合彼此的,能认识是一种缘分
你们七个好~~
不知你们是否还记得这个我自篇friend ma?
我曾经写在我们的部落格里
今天我要写的是关于我的心情。。。。
最近我心情很糟糕
因为我对一个人彻底失望了
我觉得他的改变让我觉得,我不认识他
我刚认识他时,他给我的感觉是很注重朋友。。。。
可以说,我都输给他那种性格。。。。
因为他输不起,所以作什么都会要求完美
这点我很欣赏他。。。。
他以前很懂得关心朋友
朋友有需要他会帮到底。。。。
不知你自己有没发现,
很多朋友都跟你的关系疏远了?
究竟是因为什么?
是你谈恋爱的错吗?
不是!!!
是你已经没有了当初对我们真诚的那颗心了。。。。
我感受不到你对我的关心了。。。。
我曾经说过,一段友情不是靠电话联络来维持的。。。。
你这几个月的改变;
-我说过的,你从来没有放在心上过
-而你对我们说过的,的,同样也不曾记得
-你有事时才来找我们
-你没有关心过其他人的事情
-你不尊重我们
这是我个人说的,
跟他们六个没有关系
你做了一个决定是我无法接受和体谅
对不起,我不接受你那天对我的道谦
你把我们的联系号码交给了女朋友
但是你没有事先告诉我们一声
至到我找你时,你也没有说那不是你
你反而还教他怎么回
那是不是代表我们想找你都要通过他呢?
在你教他之前你有想过我的感受吗?
那是我们的联系号码
如果我字体上得罪到你,
抱歉
你觉得我小气也好不体谅你也好
我还是坚持我的立场
不会改变。。。。
你给我的感觉是我很懒惰要理你了。。。。
今天我向你们六个道歉如果你们觉得我说他说得太过份的话,
对不起

16 comments:

雪天使 said...

err....

geo....

jx cool down.....

dont be so "gek dong"

is like tht d la....

tht's y ppl call it "Love is Blind"

hohoho......somehow i agreed on what u say lo....

bt jx 50% nia lo.....

give her face la....

wakaka.....

as a friend u must give and take....

nth is free.....as relationship also....

u nid to maintain it by caring more n respect more....tht is the value of friendship....

haha.....i simply say d....

no idea of what am i saying....

k la....ur blog is nice....le

Geo*Geo said...

i think i already tired to caring it le .... i write until like that count respect le .... i say many time ... she say will change many times...this time i really cant tahan le ... i no comment to her already .... but u will agree i also feel strange de .. haha

Pei Tee* Lamb said...

haiz...i dont know what i suppose to say...but i think i still agree with u de...( if make who angry i oso say sry d )....coz really feel sad and angry when at the situasi like dat...coz sound like not respect our de ' friendship '....

so geo,try to put down & 看开 ( coz think it oso can make u more better )..gv her a chance to change..if same problem happen again...den wat u wanna do ............




i just can say i will agree d.....

雪天使 said...

geo geo....

wht so strange when u heard i agreed with what u say.....

haha....

i'm a human too ok....

got feeling d la....

by the way we two are born in d same month......

of course we have the say attitude....

Geo*Geo said...

hahaha... got related with same month de meh ???actually i not dont want give her face ,because of i give her face i didnt continue write le

SyYee said...

how to say ler? we didnt say who wrong who right in tis situation, cause mb she do like tis have their own reason ler.. we also cannot say anything.. cause tis is her!! not us.. wat can we do, just can see.. cause we wanna say d also say ler, wat we wanan do ler also do le... tiring ler!!! cause in this situation, she think is right but for us many we have our own opinion, tat's y we say is wrong.. cause she nvr think when the moment we wanna find her that time mb in emergeny or wat d.. the person who pick up the phone is not her? then tis thing happen to the person.. what is ur feeling?? can u tell me???

Geo*Geo said...

the feeling is "who r u ? why my friend de phone will in ur hand ? why my fren never tell me tat the phone is other ppl there ? mean wat i send to u not a secret alredy ?"

雪天使 said...

as i say everyone's has their own rights.....

they've the freedom to do or to make decisions.....

the only thinggy we ca do i jx advice her and talk to her nicely

try nt to harsh harsh to her la......

u ppl try to find time sit down together and discuss about the matter la....

ps:i told her ler....no idea she gt read a nt.....

SyYee said...

but nvm la.. is ok one d.. we will not hursh her one d.. dont worry d..!! haha.. she ddint read also can la.. just give us write our feeling inside the blog only d..ahahah

Lydia said...

i agree, for me i feel tat never never respect our friendship since year 2004.i think u all oso got eye to see de....rite?if u all is me?u feel wat the feeling on tat time de?

SyYee said...

wao, talk bck last last year d thing d.. oppprss.. lydia.. u still cannot forget the feeling?

Anna Chiew said...

i agree with what geo wrote and i did agree with mel too as a frenship must give and take same as a relationship.. love really is blind i did agree,cause i know i did change alots after am in love.. hope u all dont mind and i less chit chatting with u all...

but i dont like is why eng wan us to accept cruise? cruise just a stranger just like my bf for u all he is just a stranger...

if someone really in love,she/he really dun know how to separate and arrange his/her time to their frens... *am out of the topic?* hahahaha...

Smallbees Eng said...

hmm, no... just hope that can 2geher be fren... and enjoy 2gether only.. just as simple as tat lo...

Geo*Geo said...

anna.. actually u didnt out of topic also la ... eng ... for now i still need time to be fren with cruise,sorry ... and cruise not suitable to be fren with me ... maybe my style is cant accept ppl keep on find me de ... i will fan gan ... she couple with u no need fren with us de ... cos we never say want be fren with us just can couple de.. AT HERE ...i need mention again , no need fren with me or want me accept her ,cos she is ur gf not mine .. so i accept or not 对你们是没有影响的..u no need worry that i accept her or not ...cos me and u still fren wont because her change de

Smallbees Eng said...

ok, geo i get ur mean le.. any way thx lo...

Anna Chiew said...

是咯...就算我们不喜欢你跟那女的,你也不可能怎么样,对吗雪霖?我们跟他做不做朋友对影响有这么大吗?